091206

Här sitter jag med en kopp te, för att hoppas lindra halsen. En ipren för att lindra smärtan i armen. nu är helgen snart förbi. och jag har legat sjuk hela helgen. och varit med baby hela helgen. i fredgas vart det idol-mys hemma hos krille med lite olika folk. turbo, johan, linnea, poppe, emil, krille och jag. jag tror jag fick med alla iallfall. killarna drack medans vi kollade på idol, dom vart högljuda och jobbiga. vid halv tolv gick dom till emils pappa ett tag. vi stannade hemma hos krille. det vart lungt och skönt, jag trivdes! i lördags skulle jag egentligen ut och ösa med mina tjejer, men nej. inget kul om man mår skit. så det blev tv tittande hemma hos emil. vid två åkte vi in till norrköping och hämtade Lena. så kom inte i säng förens halv fem. så jag har min förklaring till varför jag vaknade halv tre idag. men det var skönt, otroligt skönt.

nu är jag hemma, och det känns inte allt för bra med en skolveckan framför sig. vill ha jullov. NU! jag vill ösa nästa helg, jag ska. men nu ska jag och mammi göra knäck. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0