091217

Idag när klockan ringde 6.00 var min första tanke. julmys, är det verkligen värt? i sekund efter ringer gecka och säger att det bussarna är inställda pga av all denna snön. så vi kommer inte in till skolan på något sätt. eftersom Emil hade fått jullov igår, och jag var näst intill död så somna jag om på bara några sekunder och sov till 1.  iallafall.

sjukt halt ute måste jag säga.
& jag är mycket rädd för att halka = skämma ut mig, eller kanske tillomed dö. överdrev lite där men ni förstår.

runt fyra tiden skjusade emil hem mig i detta oväder, gick det bra? som jag sa det var halt och 
väldigt mycket snö. man såg väl inte allt för mycket. men kom iallafall hem levande. det tackar jag baby för. ♥

nu ska jag lägga mig och se några avsnitt av one tree hill. skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0