.

En dag som denna borde man spola över..

sitter här ensam, just nu är det skönt att vara ensam. sitter och lyssnar på lugn musik. jag vet inte längre om de är musiken som avgör humöret eller om de är humöret som avgör musiken?

det är inte ofta jag säger det, men jag vill till skolan imorgon. vill inte sitta hemma här en dag till. men samtidigt vet jag att om jag kommer ha lika mycket mensverk som idag, kommer jag bara gå och gnälla och få lika lite gjort som om jag skulle varit hemma. får se hur jag känner mig framåt kvällen.

om jag känner mig bättre och går imorgon, så har jag bestämmt att jag ska sola och gå på stan och titta efter julklappar. bestämmde åtminstonde det förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0