jag slutar aldig att överraska

morgonen idag var det hemskaste på länge.
säkerligens vädrets fel.


har försökt att skriva på min insändare hela dagen, hur gick det då? skit. efter skolan strosa jag omkring själv på stan, skulle ha letat efter julklappar. lyckades ja då? nej. hittade istället en halsduk och en tröja till mig själv. bra. får åka in med mamma någon dag nästa veckan och se om jag lyckas bättre då. börjar få lite panik nu, julen är ju snart här? och för bra som jag är, har jag inte hittat någon julklapp. men jag överlever!
saknade även gecka idag som ligger hemma och har blivit sjuk av vaccinet. men snackade precis lite skit med henne i telfonen, och som tur va känner hon sig bättre och kan gå imorgon. och stötta mig när jag ska ta sprutan, jag vill inte. nej. men jag känner mig tvingad alla andra gör det. och om inte jag gör det kommer jag säkert få det. O det vill jag inte. så imorgon gäller det, jag kan faktiskt erkänna att jag är lite smått nervös.

varje fredag har vi börjat med något som heter hälso cafè. O imorgon är det min grupp. vi ska spela "så ska det låta" och äta fruktsallad till. låter det inte mysigt? jo, det tycker iallfall jag.

& imorgon är det helg..hurra för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0