091106

det är fredag, och det är underbart. men nått kom i vägen. jag vill helst av allt bara gå ut och ösa och känna känslan igen.



såg ni idol? jag hoppas inte jag är ensam om att gråta krokodil tårar, nog om det.

min vecka, har varit jobbig. har hört den förbannande väckar klockan ringa 6 varje morgon, kill me! men på samma sätt har den varit bra, har ägnat min lediga tid och vart med emil, varje dag i veckan. nu ligger jag i min säng helt själv, alltså ingen famn att krypa intill. men bara några meter utanför mitt rum ligger mamma i soffan och är redo om jag skulle ropa, de känns tryggt. jag är väldigt trött och behöver lite one tree hill. vart efter kommer jag sova som ett barn, så lika bra att säga godnatt nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0