091109



ligger i sängen nu, är precis hemkommen från skolan. äntligen är måndagen snart förbi, eller snart och snart. vi är iallafall inne på eftermiddagen. bli inte förvånade nu, men jag vart glad imorse när jag kom till skolan. vilket inte är så ofta enligt mig, men imorse hade nog lärarna fått något ryck. eller vad man nu ska kalla det. dom hade gjort hur mysigt som helst i vårat klassrum där vi skulle suttit och nött vårat underbara tema. men isället fick vi massage av varandra då förstårs, dom hade även gjort en sovhörna med några madrasser och kuddar. om det ändå vore så varje morgon man kommer frusen och trött och vet att man ska sätta sig att skriva eller antligen lyssa på massa babbel.

har också en nackdel i detta underbara inlägg, min hals gör fruktansvärt ont. ni kanske med har haft så ont någongång att det knappt går och svälja, man får lixsom anstränga sig för att svälja och varje gång man sväljer så ångrar man sig för det gör så ont.

nae, nu måste jag hoppa in i duschen innan emil kommer. annars blir han galen om han står här utanför och väntar på mig och jag inte ens har hoppat in i duschen. så dags att dra sig. Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0