091115

ännu en söndag här, och ännu en dag man har söndagsångest!

förövrigt har min helg varit bra, riktigt bra. i fredags hade jag studiedag, så dagen började med en sovmorgon. gilla! dagen/kvällen blev lung, kollade idol och åt massa gott. efter idol kom emil och då bar det av till han. i lördags spendera jag min dag tillsammans med tove och malin, dansa, drack och njöt av livet. senare kom emil och grabb gänget, så vart lite småpartaj kanske man kan säga, eller ? runt tolv halv ett kom steve och helene hem så då gick jag och emil hem, och dom andra vet jag inte vart dom tog vägen..

nu har jag precis ätit lite, ska hoppa in i en dusch vart efter. känns som att det lockar väldigt stakt. efter det blir det såklart lite one tree hill. skriver nog senare. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0