091126

har precis plockat iordning i min garderob som såg helt upponer vänd. jag har en förmåga att kasta in saker när jag känner mig stressad och ska iväg, speciellt på morgonen. men nu ser det skapligt ut iallafall. så ska försöka hålla det sådär nu. om jag lyckas med det. haha!!

efter skolan så strosa jag, gecka och moa omkring på stan ett tag. fick med mig dom här utläckra skorna hem, är helt förälskad i dom. är helt nöjd med köpet..





ska hoppa in i en dusch vart efter, men känns som ett one tree hill avsnitt lockar först. men alltid när man tänker att man bara ska se ett, så slutar det med att man kanske har tittat på fem avsnitt eller nått sånt, det går inte att sluta se. det är för bra helt enkelt. haha. imorgon är det helg, så skönt. en så länge har jag inga planer om vad som händer, det ser ganska dött ut en så länge. men det är sånt som märks antar jag. senare blir det baby-mys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0