min helg

skulle bara påminna er om att jag faktiskt fortfande lever, har också hittat tillbaka till min aldelles egna blogg, som var ett bra tag sen jag uppdatera. 

eftersom som jag inte skrivit på länge så har ni ju säkert ingen aning om vart jag har hållt hus i helgen, så kanske ska börja med det. i fredags spenderade jag min dag tillsammans med mina bästa vänner hemma hos malin. kvällen erbjöd på dricka, spel, dans och skratt i mängde såklart. riktigt lyckat, och jag mådde bra!

I lördags åkte jag och malin in till stan vid sisodär elva tiden, skulle nämligen titta efter lite kläder. jag fick med mig ett par urtjusiga tights hem, som jag storm trivs i och ett svart linne. på eftermiddagen åkte vi hem till tove och myste, lite senare kom tingvall, jonathan, linus och hanna och hälsade på. på något lustigt vänster hamnade vi sedan i stan på donken, hm? kvällen spenderade jag med emil hos hans pappa. efter några timmar där, gick vi sedan hem till emil och sov gott.

söndagen åkte jag ner till emmah, senare på eftermiddagen gick vi och tittade på hockey matchen. dom spelade mot motala den här gången och vann med 2-0. härligt! efter det åkte jag hem tog det lungt, sen vid 7 kom emil och hämta mig här hemma, så åkte vi och handla. sen vidare hem till emil. sen var det dags att hoppa i säng. kände sig väl inte allt för pepp, för en hel skolvecka framför sig dirket. nej inte jag iaf.

och snart är måndagen också förbi oss, känns skönt. idag har jag inte gjort mer än att vara i skolan, slutade vid två så tog bussen hem direkt. och nu ligger jag i sängen, och ska snart lägga mig i ett varmt och skönt bad. senare blir det självklart lite one tree hill, gilla gilla!

kan också tilllägga att emma dahlholm klippte mig någon dag i veckan, så nu är det en aning kortare sen har jag skaffat mig lugg med, lägger upp en bild så ni kan se.








Kommentarer
Postat av: Lullan

Älskar luggen och älskar dig :)

2009-11-02 @ 19:46:39
URL: http://angefuhr.blogg.se/
Postat av: Viiiiiiiiickyn

Hehe luggen blev bra men haha jag gillar din lugg men jag saknar din lång lugg

2009-11-07 @ 12:32:17
URL: http://victoriiiamm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe luggen blev bra men haha jag gillar din lugg men jag saknar din lång lugg

2009-11-07 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0