feel better

mår bättre, det känns skönt. har fått sovit i två timmar, och fått i mig lite mat. (pizza) som jonte kom hem med. var väl inte allt för hungrig, men nått måste jag ju få i mig. min bror kan vara riktigt snäll vissa dagar, för det är ju inte varje dag han kommer hem med pizza till mig, när jag dessutom inte ens har betalat för den. så man kan säga att idag var ett väldigt stort undantag, haha. nog om det.

mamma är på kurs och kommer inte hem förens tio ikväll, vilket jag inte tycker om. det betyder att jag får undehålla mig själv när jonathan ska på träning sen, och efter det åker han hem till stan. men som tur va så kom jag på att andra avenyn är ikväll, så ska se det.

förövrig så ska jag hoppa i säng tidigt ikväll, eftersom jag inte fick sova speciellt mycket inatt. Och ska upp redan klockan sex imorgon bitti. nu ska jag fortsätta och se på one tree hill, innan jag ska lägga mig i ett bad. gilla!

jag älskar dig hundra varv runt jorden, om inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0