091129

har inte uppdaterat under helgen, pga att jag faktiskt inte vart hemma alls mycket under helgen. i fredags spendera jag kvällen med, malin, gecka emma och tove. hos tove i gusum. det blev idol-mys med tacos till det. var det bara jag som tyckte att kalle skulle ha åkt istället för mariett? dåligt, ångrar att jag inte rösta! om det ens skulle gjort någon skillnad, men man vet aldig. kanske det. hoppas iallafall att finalen står mellan tove och erik. senare vart vi för raslösa och tog några varv med bilen i gusum, tills malin och gecka fastna hos dampe. då kom emil som hade varit på julbord med holmo hem, så då gick vi hem och sov gott!

lördagen var lugn och skön, jag och emil var hemma och myste hela dagen. senare på kvällen åkte vi in till stan och kolla på bio, luftslottet som sprängdes. rikitgt bra. den började vid kvart över 9. så var inte hemma förens halv ett.

söndag igen, inget kul alls. är inte allt för taggad för en hel skolvecka framför mig. absolut inte. skulle behöva mitt jullov nu istället. längar som en tok, vill ha jullov nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0