måndag

imorgon kan jag sova till tio om jag vill, börjar inte förens ett pga att skolan har öppet hus. och jag ska inte vara där förens ett, det ni. hur bra som helst, eller ja iallafall för min del.


vilken pajas

idag har min skoldag varit lugn, så jävla lugn. den har väl innehållt det mesta, matte, engelska, samhäll. men ändå har den varit lugn. lektionerna har varit allmänt lugna. slutade tio i två, så tog bussen direkt hem till viken. var hemma vid halv fyra med bussen, väldigt skönt. nu har precis stoppat i mig lite att äta, det vart kyckling och potatissallad, mums. nu ska jag hoppa in i en snabb dusch, sen drar jag till plutten. Hejs!

Kommentarer
Postat av: RÅTTAN!

Sen när har vi Samhäll? ;)

2009-11-17 @ 18:45:42
Postat av: mathilda

vi har ju samhäll, fast det ligger ju i samma kurs som temat :p

2009-11-18 @ 20:10:06
Postat av: mathilda

vi har ju samhäll, fast det ligger ju i samma kurs som temat :p

2009-11-18 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0