monday

skönt att måndagen snart är förbi, gillar inte måndagar. det är svårt att ta sig upp ur sängen på morgonen efter en hel helg, och veta att man har ylligare fyra ur jobbiga dagar framöver. bläää! fast den här veckan kommer inte vara lika jobbig som vanligt, både onsdag och torsdag slutar jag tolv. på onsdag har vi kompledigt för öppethus som vi hade någongång förra veckan. och torsdagar slutar vi alltid tidigt!

idag har vi väl inte gjort så speciellt mycket i skolan känns det som, gått omkring och inte gjort ett skit. den ända lektionen som kändes nödvändig idag var engelskan då jag nästan hann färdigt med filmrecensionen. slutade vid två tiden så då tog jag bussen direkt hem till viken..

nu ska jag lägga mig i sängen och se på one tree hill, kommer säkert fasta där hela kvällen. men skriver kanske senare om jag har ork, lust, tid osv..

Kommentarer
Postat av: Moa

TÖNT! ;)

2009-11-24 @ 13:55:57
URL: http://moahannaa.blogg.se/
Postat av: mathilda

du är en stor jävla tönt moa ;D

2009-11-25 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0