n e w w e e k

enligt mig själv har jag verkligen ingenting att göra nu. visst finns det alternativ. jag skulle kunna plugga, städa duscha vilket jag behöver. whatever. men det är inget alternativ för mig just nu.

vill också krypa ner rätt tidigt ikväll, men inte själv. som jag måste. jag känner mig inte heller något specieltt pepp tills att gå upp vid sex imorgon bitti, eller skola överhuvudtaget. att veta om att man har mer plugg än vanligt denna vecka kommer inte göra enklare att gå upp imorgon när väcka klockan ringer och dödar mig.

muntlig redovisning på onsdag, vilket betyder att alla papper och innehåll som jag ska berätta om måste vara  klart. ja, så jag förstår vad jag står och babblar om.
raport om tvååringen och femåringen ska vara inne på onsdag.
har matte läxa tills på fredag.

om vi säger såhär, att sitta och plugga och koncentrera sig på en sak när man kommer hem från skolan, är inte min sak. och jag är väldigt bra på att skjuta upp saker, när jag inte orkar. vilket jag inte kan göra den här veckan. så depp är bara förnamnet på denna vecka!

men imorgon har jag bestämmt mig att jag ska sola, som jag nu har jag sagt dom senare två veckorna. men aldrig gjort det. typiskt mig. bäst att avsluta detta inlägg, innan ni får spader på mig. gnälla kan jag vara bra på ibland. hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0