Take this heart, and make a dream come true

jag är en riktig bitch att ha och göra med just nu. vill bara lägga mig i sängen och skrika, typ? eller kolla på one tree hill, eller fortsätta lyssna på den här underbara låten. men.. nu sitter jag här istället.

ingen bra dag, nej absolut inte. har varit seg och irreterad hela dagen, varför? det har jag ingen aning. plus jag sluta sent, och hade prov som kändes sisodär, jag som ville att det skulle kännas bra, jävligt bra! men icke. sen ska jag klara av att vara ifrån emil, och mina vänner hela dagen. ensamnt, ja! som tur va slutar jag tolv imorgon, annars vet jag inte vad jag hade gjort, slängt mig i sjön kanske. inte vet jag. men här hade jag inte vart iallafall.

bara för att inte ni ska sluta och läsa mitt i det här inlägget, så kanske jag borde sluta nu. mycket tråkig dag. hoppas ni har haft en bättre dag än jag. nu ska jag ner och äta, sen sätta på one tree hill. det är bäst när man mår sämst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0