091015

jag lät min dröm gå förbi mig

vakande för en timma sen ungefär, om vi ska vara exakt vakna jag vid elva att att telefonen ringde, som vanligt! ligger fortfarande kvar i sängen och slöar, har legat och kollat på one tree hill. det går bara inte att slita sig. låg även och kollade på det igår kväll, i ja? tre timmar kanske. senare på dagen tar jag bussen in till stan och sover hos hanna och jonathan, eftersom att jag börjar skolan imorgon tio över åtta så känns mycket smidigare att sova där, än att sätta sig halv död på en buss halv sju imorn, ingen hitt precis om ni frågar mig.

nu ska jag packa sen ska jag hoppa in i en dusch, sen kanske jag måste äta lite innan jag åker. det kanske vore bra? skriver kanske senare om jag hinner och orkar.
Hejs








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0