Don't worry about a thing

vad du än gör så peta inte på mig, för då bryter jag ihop!

idag har jag hunnit och med att dammsuga mitt rum, har även plockat ihop lite kläder och lagt in i garderoben som har legat lite över allt i mitt rum, är ganska så dålig på att hänga tillbaka det i garderoben. men nu hänger det där det ska, och nu kommer jag säkert hitta lite bättre, och inte känna mig lika stressead på morgonen när jag inte hittar det jag ska ha. måste säga att jag börjar få lite smått panik nu, för det är inte alls långt kvar till torsdag. och klassen är på tjugo sju elever. men det ska bli jätte kul och jag tror jag kommer trivas väldigt bra.

idag blir det ganska så ensamt, mamma ska på någon kurs och kommer inte hem förens nio ikväll. jag kan inte påstå att jag tycker det är speciellt skönt att vara själv, det blir lite för ensamt, man blir nästan lite deppig..
nu ska jag ner och ta mig något att äta, magen kurrar som bara den. sen ska jag lägga mig i ett bad
Hejs

 


Kommentarer
Postat av: råttan

meeen ekorren! du vet att du alltid får komma till mig om du blir ensam!!!!!!!!!!

2009-10-13 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0