Grattis hjärtat

idag är det din dag, grattis skitunge!


Somnar alldeles försent om nätterna, eller rättaresagt, kan knappt somna överhuvudtaget..
Vaknar skapligt sent på dagen (när jag inte blir väckt av telefonen) så det gör de ju inte lättare
för mig att vända tillbaks på dygnet. så dagen har bestått av magont och och huvudvärk som alltid annars när jag sovit för lite.

imorse vaknade jag faktiskt av att jonathan stod och kolla på mig, usch, fy och blä. känns obehagligt att vakna när någon står och tittat på en sådär, vissligen var det bara jonathan. så dagen har spenderats tillsammans med den där token, han är ju bara för galen ibland. på eftermiddagen satte vi igång och laga tacos här hemma, sedan kom mamma hem vart efter, och då stack jonte på träning. har även varit och lånat one tree hill avsnitt av gecka nu, så ikväll vet ni vad jag gör.

morgondagen blir inte som den hade tänkt, rektorn på haga skolan ringde och sa att jag ska börja på fredag istället, fråga mig inte varför men han tyckte det var bättre, så blir ännu en dag då jag kan lata mig här hemma. men imorgon kväll åker jag och sover hemma hos hanna och jonathan i stan, så jag slipper alla bussar hit och dit, och dessutom får jag sova lite längre på morgonen med, och det är inte illa. men nu ska jag krypa ner under täcket i sängen och sätta på one tree hill.
Hejs






Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHa Grattis till ungen! :D

2009-10-19 @ 11:22:10
URL: http://victoriiiamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0