omtummlad till tusen

känner mig inte direkt på topp, känner mig ganska så upp o ner vänd om jag ska vara ärlig.

ligger hemma i min säng med datorn på magen, som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har jag spenderat dagen tillsammans med gecka. runt sex tiden åkte jag ner och sola, sedan bar det hemmåt. har inte gjort så speciellt mycket dom senaste timmarna, satt nere i köket en stund och prata med mamma om allt och inget. funderar på att lägga mig i ett varm bad, har ändå inget annat för mig..


a smile doesn't always mean happiness

nae, nu ska jag lägga mig i ett bad. sen ska jag titta vad som går på tv. i helgen satsar vi på party och hoppas det blir lyckat. Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0