7 oktober, onsdag

ibland önskar man att allt vore lekande lätt

dagen började med en sovmogon tillsammans med gecka och det gillas starkt, väldigt starkt! är ledig från skolan idag, hade inga lektioner alls. kan också tillägga att skolan inte har fixat några praktikplatser till mig ännu, så nu säger dom att jag måste byta linje, blir bara så sur och irreterad.. så på måndag ska jag och mamma på möte och se hur det blir, har funderat starkt på friskvård på haga, men får se vad dom säger på mötet på måndag. nog om det.. dagen har spenderats hemma hos gecka, vi har till o med varit så duktiga och lagat maten själva. det blev kyckling och ris. vart faktiskt ganska lyckat!

nu ska jag ner och sola. later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0