ser ner på dig



vet inte hur jag ska reagera. vill bara skrika till dig hur mycket jag hatar dig. bara slänga på luren i örat om jag någonsin skulle få prata med dig i telefon någonting. men så kommer det antagligen inte bli, för jag är för svag, för feg.

är helt slut, och det menar jag. gick upp vid halv sex imorse, vill bara ligga kvar i sängen när klockan ringde, men icke sa nicke, upp skulle jag bara, och upp kom jag. (hihi) slutade tre idag, har ändå inte varit någon speciell jobbig dag, har varit ganska så slappt ändå, de är skönt. men känns som jag hunnit med ovanligt mycket idag måste jag säga, men det är bra. har precis ätit, och nu ska jag se one tree hill, sen väntas sängen.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0