helt slut

kom precis innan för dörren, är helt slut. kan ju ha med och göra att jag inte kunde somna inatt, sista gången jag tittade på klockan var den tre. sen har jag börjat få ont typ nedanför brösten, så kan knappt andas i vissa tillfällen, som inatt. vakna och fick världens panik och inte kunde andas. vet inte om jag ska kolla upp det eller inte..

som jag sa så kom jag precis hem, har äntligen varit på hagagymnasiet på möte nu. det gick bra, rektorn där på skolan informerade om friskvård och samhäll, vilket hördes mycket bra. lutar nog faktiskt mot samhäll eftersom jag faktiskt inte rikitgt vet vad jag vill bli, eller känner vad jag är intresserad av. jag tror det kan blir bra, väldigt bra om jag ska vara ärlig. så nu ska jag vara hemma tills på torsdag och tänka igenom, sen börjas allt pluggande igen.

nae, nu ska jag ta mig nått att äta. sen ska jag se om det går nått bra på tv ikväll. blir nog inte så mycket mer för ikväll, skriver kanske senare om jag orkar!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0