lördag

även fast jag är medveten om det, så kan jag inte sluta undra.
jag är medveten om att det kommer vara såhär. och, att jag vill ha det såhär.
eller

lugn och skön fredagskväll, som spenderades hemma framför tvn (idol). blev också god mat tillsammans med jonathan, hanna och mamma. det var ett tag sen jag bara var hemma och tog det lungt, kom jag fram till igår. men det var skönt, riktigt skönt. avslutade kvällen med några one tree hill avsnitt!

har precis duschat och nu ligger jag i sängen med datorn på magen, ikväll vet jag inte vad som händer. jonathan och hanna vill få med mig på bio ikväll, dom ska se den nya beck. så kanske blir det, bio kan vara riktigt mysigt ibland. skriver kanske senare, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0