the thanks i get

Kanske fantiserade jag om hur det plingades på dörren, ståendes med blommor i handen för att be om förlåtelse. Kanske fantisera jag om att ångra sig så fort man klev utanför dörren. Is this the thanks I get ?

sitter hemma hos gecka just nu, kom precis hit. ikväll blir det lungt för våran del, har med mig min data så sitter väl här bland annat ikväll. (haha) blir nog också lite one tree hill ikväll, brännde ut nya avsnitt förut som vi har tänkt oss att se. har också mycket söt saker där uppe i skåpet som väntar på oss, hihi!

igår blev det fest, som spenderades hemma hos kimme. jag gecka o malin tog bussen dit 20.40. det var faktiskt mer folk än vad jag trodde att det skulle vara, dock mycket utanför med tanke på att den var en fest precis bredvid kimmie. i slutet tror jag inte det var alls några folk kvar inne i husena, stod folk precis över allt. det var kallt och jag vart trött så vi tog bussen hem vid tolv och sov gott!

nu ska vi snart äta nått gott som geckas föräldrar gjort, skriver senare! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0