10-01-18

Har varit hemma från skolan idag. Genom förkyld och halsbränna. Det är så det är.

Min helg har varit bra, mer än bra. Knutgubbe stod på schemat, och jag tyckte det vart ganska lyckat. Vi tjejer fixa iordning oss hemma hos tove. Vid 7-8 gick vi i hus, fast blev inte så många hus för våran del. Så gick hem till tove och fick i oss några cider, med lite dans. Sen vidare till viran. En hel lyckad kväll, iallfall för min del.

Igår blev det bio, snabba cach. Jag, emil, krille, linnea, rebecka, och magnus. Ganska så mys! 



Bild sen i lördags!


Kommentarer
Postat av: linnéa

cool bild! när katten ligger i bakrunden :)

2010-01-19 @ 12:51:45
Postat av: Anonym

HAHAH sötnosar xD <3

2010-01-26 @ 23:18:26
Postat av: victooooooria

HAHAH sötnosar xD <3

2010-01-26 @ 23:19:02
URL: http://victoriiiamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0